هوشمندسازی ساختمان با خانه هوشمند ایده پردازان

هوشمندسازی ساختمان با خانه هوشمند ایده پردازان

هوشمندسازی ساختمان با خانه هوشمند ایده پردازان

هوشمندسازی ساختمان با خانه هوشمند ایده پردازان



هوشمندسازی ساختمان یکی از نیازهای اولیه صنعت ساختمانی کنونی است. اولین و مهمترین رکن یک خانه ، آسایش آن است و این ارمغانی است که خانه هوشمندبرای ساکنین آن به همراه دارد. خانه هوشمند همچون خدمتکاری می ماند که نیازهای ساکنین ازجمله نورپردازی ، گرمایی و سرمایی خود را میداند و در زمان های مناسب مطابق میل آنها عمل می کند.

ساکنین خانه هوشمند می توانند خانه خود را از طریق دوربین مداربسته آن مشاهده کنند و فرامین مختلف را برای کنترل ملک خود از راه دور صادر کنند.

بایگانی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
در هوشمندسازی ساختمان، خانه هوشمند به عنوان خدمتگزاری منظم و وقت شناس عمل می کند که عادات افراد خانه را به خوبی می داند و تمامی کارهای خانه را با اتوماسیون تجهیزات خانه هوشمند به صورت اتوماتیک انجام می دهد:
چراغ ها در زمان مناسب روشن می شوند ، نورپردازی بیرون هنگام شب روشن می شود و تا پاسی از شب روشن می ماند و بعد از چند ساعت خاموش می شوند و فقط با حس کردن حرکت روشن می شوند ، پرده برقیصبح ها باز می شود و شب بسته می شود. استخر هوشمند قبل از ورود شما به ویلا گرم و پر از آب خواهد بود. پارکینگ شما هوشمندانه عمل خواهد کرد و ویلای شما به گرمی پذیرای شما خواهد بود.
هزینه هوشمندسازی خانه ساختمان ، آپارتمان یا ویلا به سرعت توسط صرفه جویی که در مصرف انرژی در پی خواهد داشت برگردانده می شوند به اضافه حس بسیار خوب و لوکسی که از داشتن خانه هوشمند خواهید داشت.
شاید بلیط هواپیمایی در دستان شما باشد و شما منتظر پرواز خود برای داشتن لذت توری بی نظیر باشید. نگران ملک خود هستید؟! شیر گاز را بسته اید؟ در خانه هوشمند ، سیستم اعلام حریق شما را در جریان همه مسایل خواهد گذاشت و شما همیشه توسط دوربین مداربسته ،قادر خواهید بود خانه خود را مشاهده کنید به طوری که تمام کارهایی که در خانه انجام می دهید را از راه دور و هنگام مسافرت، در درون هواپیما انجام دهید.آیفون تصویری شما با اتصال به شبکه سانترال و مرکز تلفن منزل شما را قادر خواهد کرد تا با تماس ویدیویی با شخصی که هم اکنون پشت در خانه شما هست صحبت کنید. خانه هوشمندشما به لطف پردازش ابری به سرور های قدرتمندی وصل خواهد شد تا همیشه یک کپی از اطلاعات در جایی امن، بیرون از آپارتمان شما در دسترس باشد تا هیچ چیزی حتی از کار افتادن برق اضطراری (UPS) شما نتواند آسایش خاطر را از شما سلب کند!
(برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد دوربین مداربسته و نصب دوربین مداربسته  و اجرای آن به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.)
برای داشتن خانه هوشمند همین امروز با ایده پردازان به عنوان یکی از خوش فکرترین و پیشروترین شرکت های مهندسی نرم افزار و سخت افزار تماس حاصل فرمایید.
 
 
  • خانه هوشمند